Benvolgut/s,
A les portes d'una nova Campanya Vitivinícola (recordem que comença el proper 01-08-2013), quin millor moment per encetar una nova iniciativa.
Com probablement sabeu la Cambra de Comerç de Barcelona ha creat el Club Cambra, xarxa social de caràcter empresarial i d'accés exclusiu pels seus membres, i crec que l'eslògan que acompanya el logotip del Club és totalment explícit, lúcid i suggerent: “doing business”.
D'una banda, entenc l'eslògan com una crida a l'acció, a la participació, al treball en xarxa, a la innovació i a la recerca activa de nous i diferents canals d'intercanvi en el teixit productiu i empresarial. D'altra banda, aquesta idea d'interactivitat i transversalitat que promou el Club, forma part de la genètica de la nostra consultoria Rius & Rius Assessors.
Per això ens ha estat tan fàcil entendre'ns amb el Club Cambra i convenir conjuntament coliderar el Grup de Treball del Club del sector vitivinícola. Per Rius&Rius ha estat i és un privilegi i un repte que ja està en marxa i amb noves iniciatives a desenvolupar.
D'entrada us convidem a formar part del Grup de Treball com també a les empreses i emprenedors del nostre i de la resta de sectors. Òbviament la xarxa de participació es vehicula en el context de les noves tecnologies i de les xarxes socials, com a eines universals, obertes i d'absoluta immediatesa.
En la filosofia del Club Cambra, els conceptes crear, créixer, formar-se o projectar-se són els motors que impulsen la competitivitat, la internacionalització i la formació com a claus per impulsar negocis, millorar la productivitat i accedir a productes i serveis. És i vol ser la xarxa empresarial, més que mai necessària, per proporcionar oportunitats de negoci.
Amb aquesta voluntat, Rius&Rius és, des d'ara, a la vostra disposició... i en xarxa.
Molt atentament,
![]() |
Miquel J. Rius
Vilafranca del Penedès, 30 de juliol de 2013
Més informació:
www.riusirius.com // www.clubcambra.com // www.cambrabcn.org